marți, 14 octombrie 2008

Bloguri:16 conditii ca un articol de blog sa aibe success

Cele 16 conditii pentru ca un articol sa aibe success pe un blog se adreseaza in mod special editorilor acestui blog, dar si cititorii amatori in arta blog-urilor. Va sugerez sa le cititi, sa le retineti si in momentul in care scrieti un articol se le aveti in vedere.

Atentie!!! Nu este obligatoriu ca articolul sa sadisfaca toate conditiile deoarece exista subiecte, stiri, anuturi sau pareri care nu pot ingloba toate cele 16 conditii simultan.

1. Vine cu o noutate
2. Schimba viata cititorului
3. Ajuta la rezolvarea unei probleme specifice
4. Spune exact ce vrea cititorul sa auda (nevoi)
5. Face sa vibreze o coarda sensibila a cititorului
6. Ofera raspunsuri la intrebarile cititorului
7. Il face pe cititor fericit (personal sau profesional)
8. Adauga valoare unei informatii deja cunoscute
9. Informatiile sunt usor de aplicat
10. Prezinta cel putin un beneficiu major
11. Stabileste o relatie personala cu cititorul
12. Vorbeste pe limba cititorului
13. Are un titlu puternic
14. Informatia trebuie sa fie specifica
15. Articolul trebuie sa aibe un public tinta
16. Articolul nu trebuie sa fie prea lung

Criza financiara: Americanii nu mai iau micul-dejun in oras

Daca America va reusi sa treaca peste criza financiara, si nu ma indoiesc ca asa se va intampla, insa asta nu va insemna ca poporul american, metaforic vorbind nu va ramane fara cicatrici. In urma crizei financiare din America tot mai multi cetateni americani renunta la micul dejun in oras, la cafeaua buna de la Starbucks si la minunatele gogosi de la Dunkin' Donuts. Asta nu se intampla pentru ca au ajuns la concluzia ca e mai sanatos sa mananci acasa, ci este datorat scumpirilor ce s-au tinut in lant ce au determinat iesitul in oras, un adevarat lux. Cine stie poate asa vor incepe sa slabeasca toti! Insa mai in gluma, mai in serios, americanii poftesc pe zi ce trece la o masa in oras, iar patronii de lanturi de restaurante incearca prin orice metoda sa nu dea faliment. Si astea toate dupa ce multi americani au renuntat si la frumoasa cina in oras, iar acum pana si micul-dejun, deja incep sa-i compatimesc. Iar aici va recomand sa nu radeti pentru ca nu se stie daca se va intampla si la noi asta, insa cel putin la noi dintodeauna cina a fost un lux, pentru majoritatea.

Compania General Mills, care produce, printre altele, marci alimentare foarte cunoscute de cereale si iaurt, estimeaza ca vanzarile totale de cereale de pe piata din SUA au crescut in medie cu 5% in perioada iunie-august, comparativ cu anul trecut. Producatorul american a inregistrat o majorare cu 10% a vanzarilor la cereale, in timp ce vanzarile la iaurturi au fost cu 19% mai ridicate in SUA.

Ken Powell, directorul general al General Mills, a declarat ca marcile companiei, printre care se numara si un brand cunoscut de supa instant si produse de patiserie, au beneficiat in general de pe urma tendintei americanilor de a nu mai lua cina la restaurant, adaugand ca vanzarile crescute la cereale si la iaurt confirma ipoteza ca acelasi lucru se intampla si in ceea ce priveste micul dejun.
Pana nu demult, tot mai multi americani isi luau masa de dimineata in drum spre birou, fapt care a stimulat extinderea la scara larga a ofertelor pentru mic dejun, din partea unor lanturi alimentare cunoscute, precum McDonalds si Starbucks.
La inceputul anului, Jamba Juice, un lant de localuri care se ocupa in principal cu vanzarea de dulciuri si alte produse realizate din fructe proaspete, a inceput sa includa in oferta si alimente pentru micul dejun. Potrivit companiei, industria produselor de patiserie inregistra "cea mai rapida crestere de la o zi la alta" in sectorul ofertelor de servire rapida ale restaurantelor.
Insa David Palmer, analist specializat in produsele destinate cosumatorilor obisnuiti, angajat la UBS Equity Research, a observat intr-o nota adresata clientilor sai ca "frecventa utilizarii serviciilor de servire rapida pentru micul dejun din restaurantele din Statele Unite a scazut in iunie, pentru prima data din 2004 incoace".
Acest trend ar putea aduce beneficii nu doar celor de la General Mills, ci si principalului rival al companiei, Kelogg's, a mai adaugat Palmer. Ken Powell a declarat ca vanzarile de iaurt ale General Mills au avut de castigat si de pe urma unei dorinte de a economisi bani din pregatirea unui pachet de acasa, in detrimentul luarii micului dejun in oras.
Oficiali din partea Kroger, cel mai important lant traditional de supermarketuri de pe piata americana, au declarat si ei ca tendinta americanilor de a manca acasa a facut ca vanzarile companiei sa inregistreze o crestere serioasa.

Ca in orice economie cineva are de castigat in timp ce altii isi inchid pravalia. Asta se numeste economia de piata si cine nu rezista isi inchide restaurantul si se reprofileaza, daca nu se intoarce la sapa. Americanii la cat sunt de inventivi si zgarciti ar fi in stare sa adauge, pe langa gratarul de sambata si cate un mic-dejun o data pe saptamana. Si asa se bucura de compania prietenilor sau rudelor, dimineata, la o omleta si o cana de cafea si toate astea ca sa mai economiseasca niste bani, ca doar din cauza lor si creditelor lor a ajuns America in criza financiara.

Newsletter

ACUM GRATUIT!

Aboneaza-te la newsletterul fevertalk:

Vei primi prin email ultimele postari!

Delivered by FeedBurner